Wednesday, April 28, 2010

teringin mnjadi spt knk2...

assalamualaikum...

sedang aku termenung melihat telatah anak2 saudaraku....indahnya ku lihat ciptaan Tuhan....dr mereka masih bayi sehingga aku mnyaksikan mereka sudah boleh mengorak langkah sendirian....
comelnye, sweetnye..cutenye melihat aksi ank2 kecil ni...yg masih xtahu ape itu erti hidup yg sbnr...even aku sndr pon yg masih mncr erti hidup yg sbnr...

ku lihat mereka...aku jeles....
aku igin kembali mnjadi spt mereka...
yg tnpa dosa tnpa pahala....mereka boleh melakukan apa saje yg mereka mahukan...
bodohkah aku menginginkn sesuatu yg mustahil akn berlaku...
x bersyukurkah aku....Ya Allah...ampunilaa aku...seandainya aku tergolong dlm hambaMu yg tdk knl erti syukur....aku terlalu lemah dgn ujianMu sebagai khalifah di muka bumi ini....

aku tewas dgn byg2ku sendiri...

aku mahu jd seperti ank kecil yg tdk punye perasaan....
mereka hanya thu menangis ketawa dan kemudian menangis dan ketawa semula aslkn mereka dpt apa yg mereka mahukan....

dan yg plg pntg sntiasa disygi oleh sume org walau sebesar mane pon salah yg mereka lakukan...


:'(

0 comments: