Thursday, May 27, 2010

nervous....huhu~~

assalamualaikum w.b.t...

menghitung hari2 terakhir bergelar penganggur....next week dh start keje....offer letter dh amik...contract dh amik...sign je lom g.....nervousnyee nk masuk alam baru...huhuh...paling nervous aku nk kne survive p keje sndr...uuwwaaaa.....Ya Allah kurniakan ketabahan dan kecekalan pada hambaMu ini....amiin....

arini dh ronda2 ngn yana survey2 jalan....alhamdulillah dh nmpk jln mudah nk ingt....tp, selagi x bwk sndr tetap cuak n nervous...huhu....hope sume berjalan seperti yg dirancang....semoga dipermudahkan Allah....sehari sebelom start keje kene try g sndr gak....klu ari 1st day bru nk cube jaya bahaya r...Ya Allah, semoga ape yang dirancang diizankan olehMu...amiin....

arini aku keletihan tp, xleh tdo...huhu...ape yg bermain di pale pon aku xtau....aku x sbar nk cube aplikasikan pe yg aku wat rini kot...huhuh.....klulaa ade driver peribadikan bagus...huhu....juz jd mandor je pegi n blk...haha....over sudah....alangkah indahnye kalu ade stesen putra lrt or monorel kt area2 situ...jimat segala segi....huhu....mesti ade kenikmatan dlm kepayahan nih....sedarilaa wahai jue....huhu...

aku x sabar nk lalui detik2 mencabar yg akn aku lalui beberapa hari g....at da same time mcm nk lari dr lalui menda tu pon de gak...but, smpai bile??mse terus berjalan kn???uuuwwaaa....yakin boleh jue...yakin boleh...peta rekaan sendiri kn dh wat....huhuh...boleh...aku boleh punyelaa....insyaAllah....Allah always be with me....

oklaa...xde pe nk mengarut g....ku mohon semua dpt mendoakan agar segalanya berjalan lancar...aaamiiin....huhu...

0 comments: