Friday, September 17, 2010

Semoga dipermudahkan....

Ya Allah...
padaMu ku berserah...padaMu ku bergantung harap...
aku insan lemah....aku insan hina...aku insan yg sentiasa alpha dan leka...
pimpinlah daku Ya Allah....pimpinlah daku dlm redhaMu.....
bantulah hambaMu ini utk meperbaiki diri....
kurniakanlaa petunjukMu Ya Allah....dlm mengharungi ujianMu di muka bumi ini....

Aku xtau lagi bagaimana cara aku mahu menenangkan diri...menghilangkan kerisauan dlm memikirkan masa depan....Allah adelaa sebaik2 tempat utk bergantung harap dan mengharap dipermudahkan segala urusan....semoga cinta ku padanya tdk melebihi cintaku padaMu....kerana ak sdr....ak hanye insan biase, Ya Allah...yg xleh lari dr godaan hawa nafsu....hanya nur cahaya iman drMu sbg pndinding utk ku berlindung dr tipu daya "musuhku"....pimpinlah kami Ya Allah....dan bantulah kami dlm usaha kami mencari redhaMu....murahkan rezeki kami....dan mohon ditetapkan & dipjgkn jodoh kami dlm ketaatan kpdMu....aku bersedia utk menghadapi segala ujian drMu Ya Allah...namun tiada daya upayaku utk menghadapinya tnpa kekuatan drMu.....semoga segalanya berjalan lancar....aamiin...


to that person..thanks coz sudi terima dr ini, keluarga dan cara hidup kami....
  • semoga setiap ujian yg bkl kite lalui slps ini..membuahkan 1001 nikmat & hikmah yg baik dipenghujungnya...
  • semoga niat yg baik ini mndapat restu dan rahmat drNya.....seterusnya diberi jalan dan dipermudahkan segala urusan...dan
  • semoga kte sentiasa dipelihara dr "nafsu cinta" duniawi...huhuh

thanx again.....:')

this song is dedicated to u...huhu

0 comments: