Monday, December 27, 2010

tetibe~~

assalamualaikum.....

sekian lame aku mnnti mood utk menaip blog yg x muncul2....n now...tetibe mood tu muncul...so, dgn sbb itu gaklaa post kali ni bertajuk "TETIBE"....hehe~~

dh nk hujung thun ke???aaarrghhh tidak....begitu pantas masa berlalu....

1: hujung thun (mergkp hjung mnggu ni jgak) ak dh kne mngemas utk berpindah dr rumah yg ak duduk skg.....sgt tdk suke mngemas utk berpindah....rse cm nk blk kg duk kg je....uwwaaa~~MODE: xnk pindah....uuwwaaaa~~~

2: tempoh ku berkhidmat genap 6 bln...n confirmation letter akn dikeluarkan....oh again....cmne nih??niat di hati mahu begini....tp, begini jadinya....Oh Tuhan...ku sedar bahawa Engkau sebaik-baik perancang....huhuh~~MODE: tercari2 hikmah.....

3: azam baru xde g....guane lani??....MODE: blur...kosong je.....

4: umo dh makin bertmbh....amalan makin berkurang....huhuhu~~MODE: muhasabah dr....

5: takut 2011 berubah status "TETIBE"....haha...walaupon cm lmbt je g..~~MODE: berangan(teringat kalo arwah ayah ade...konpem skg jgak aku berubah status kalo aku nyanyikan lagu "ala ayah..kawenkan aku..lalalala"...rindu ayah....huhu...)..ni sume gara-gara hidup aku yg huru-hara di penghujung tahun ni....byk sgt berpk...udah2laa tuh ju...ko suke pk mnda yg simple jd complicated...bilelaa nk berubah~~huhu

jumpe g next post....insyaallah post slpas thun bru ye??itu pon kalo mood malas nk mnegepost tu masih menebal dlm dr...hehe~~papai....wassalam

0 comments: