Thursday, March 17, 2011

derita dalam bahagia....~~

assalamualaikum...

bismillahirrahmanirrahim...

pertama2nya...ku ingin mengharap keampunan dr Allah beserta petunjuk dan hidayah drNya...moga2 ku terhindar dr kekufuran dlm kenikmatan yg diberikan sepanjang ku coretkan diari hatiku ini....

hurrmmmmmm....
mengeluh sejenak....mengenang diri ini yg seolah2 tiada daya upaya mahu meneruskan perjuangan mengharungi liku-liku hidup yg penuh pancaroba ini....ntah di mana silapnya...aku kehilangan punca...aku kehilangan identiti diri....aku kehilangan semangat....di saat hari bahagia semakin hampir....aku tdk mhu bersedih...atau cube mahu menyalahkan sape2..kerna puncanya barangkali dr diriku sndri....mungkin ini sume sbg satu kifarah bg ku.....astaghfirullahal'azim....Ya Allah, ampunilaa diri yg hina ini...pimpinlah daku ke jalan redhaMU.....

ujian kali ini benar2 menguji fizikal dan mental ku utk melawan segala kuasa2 jht yg cube menumpang dlm jasadku yg lemah dan x berdaya ini....Ya Allah, kurniakanlaa kudrat dan tenaga kepada hambaMu yg lemah ini supaya dpt melawan segala kekacauan yg cube ditimbulkan oleh "mereka2' yg x diundang ini Ya Allah spya aku dpt menjalani kehidupan normal seperti insan2 lain....

utk diri: ju...kau kene kuatkan semangat....sedar bahawa hidup ko kat dunia ni kerana Allah..mati ko pon keranaNya....drNya ko dtg...drNya jua ko kembali...Allah xkn tgglkn hamba2Nya yg sentiasa mnyebut namaNya....Allah sntiasa ada dgn kita....lawan sume tuh....ingt Allah ada dgn ko....jgn mudah putus asa....k???
kwn2 tolong doakan saya cpt sembuh ye....amin....:'(

2 comments:

Anonymous said...

kuatkan semngat..i stay by ur side.., 2731

cik jue said...

tq,dear...;')