Thursday, October 6, 2011

Fikir Sahaja Apa Yang Kita Mahu....Bukannya Apa Yang Tidak Mahu...

Alhamdulillahirabbil'alamin.....
segala puji bagi Allah Tuhan pentadbir sekalian alam....

syukur Ya Allah...
di saat aku berperang dgn "serangan" yg mula dtg kembali....
aku diberi hidayah utk mnemui & membc artikel yg kau titipkan buat diri ini yg lemah & mudah putus asa....

"Fikir Sahaja Apa Yang Kita Mahu"-credit to iluvislam.com....
http://www.iluvislam.com/inspirasi/motivasi/3681-fikir-sahaja-apa-yang-kita-mahu.html

terase giler dr ini adalah "si pesakit" yg tdk sakit itu....ubatnya hanya perlu berkata & positif pd dr "SAYA HENDAK SIHAT"....yeah..itulah yg aku selalu bisikkan dlm dr...mudah2an itu dpt jd ubat plg mujarab buat ak setiap kali aku diuji....Ya Allah, bantulah aku utk mnjd positif dgn kehidupan bertuhan....mudah2an aku dpt mencapai matlamat sebenar hidupku sbg bekalan hidupku yg kekal di sana....

InsyaAllah ju....

kuat semangat,yakin,ceria,bahagia,tawakal,sabar,redha & bersyukur.....

jgn pernah give up!!...
kebahagiaan sdg mmntmu....
jdlah hambaNYA yg bersyukur....

Ya Allah, bantulah diri ini agar sentiasa berada pd jalanMu....
peliharalah diri ini dr gangguan@kekacauan perkara2 "negative"....amin~~

0 comments: