Sunday, June 28, 2009

bengang+malu....teruknye rase...

2 hari yg terakhir sblm hujung minggu.....rase cam i'm doing nothing in office even i still have something's juz tuk isi masa lapang....lame2 bosan gak wat mende tuh...i want more work from my supervisor...uhuhu....very hate dis time....klu dh byk keje smpai x ckup tgn...but, better byk keje dr xde keje langsung....uhuhuh

sometimes aku rse cm down giler ngn performance aku...eventhough i'm feel dat i've give my best performance....ntahlaa....rse cam aku student praktikal plg teruk kt situ....x thu r...tp, aku ni mmg seorg yg suke pk "jauh"....pk menda yg x patut dipk...pastu tensen sndri....aku nk jd seorg yg cool....dlm ape jua keadaan...Ya Allah kurniakanlaa aku kesabaran, ketabahan dan kecekalan dlm melalui liku2 hidup ini....ameen...

sebulan yang tggl rase cam lambatnye berlalu....but, after dat...kelam kelibut lak nnti....uhuhu....
hope sgt...permulaan hari utk minggu yg seterusnya adalah lebih baik dr minggu yg sebelumnya....i want more....give me a chance to try my best....uhuhu...ameen...

p/s: yang dh lpas jgnlaa dikenang lagi....uhuhu

0 comments: