Wednesday, June 17, 2009

lucu.......sengal....pastu sakit ati....uhuhu

arini aku dpt g midvalley....ikut bos meeting....agk melucukan....bile aku x sedar aku pki tdung terblk....hahaha...batu yg bersinar2 kt tdung aku tu leh kt belah dlm......x senonoh tul kn??hahah
yg terrornye aku berpura2 sngaja pki tudung cmtuh....hahaha...xleh blah.....lucu tul....ihihi

adikku yg sudi menemaniku selama genap 2 minggu telah kmbali ke kg hlmn...."teganya ko mnggalkan kak ju...uhuhu...TEGANYA KAMU....."dah blk umh tu reti2knlaa dr tu jd bibik mak lak ye...hahahaha

ptg td sengal jap ngn kwn aku yg sorg nih.....at last, aku x mmpu dh nk mlyn kesengalan die tuh......terus blk umah....hehe


mlm ni.....sakit ati!!!....abg aku yg sorg tuh....eeeeeeeeee......geramnye aku.....x taulaa nk kate...geram sgt smpai xleh nk kuarkn statement.....

0 comments: