Tuesday, August 11, 2009

at last.....my graduation day....

alhamdulillahirabbil'alamin.....syukur...syukur...syukur.....yg x terhingga to Allah coz bagi aku kekuatan gagahkan diri utk hadir di hari konvokesyen ku....terbatuk2....kdg2 smpai segan ngn jiran sebelah aku....(ish bdk ni.....bhye tul bwk virus time2 knvo ni....).....aku peduli pe....yg pntg aku leh berdiri ngn baik n terima scroll...heh....tp, x dinafikan kesihatan yg x mengizinkan agk mengurangkan keceriaan aku pada hari tu...sob...sob...

ermmm...disebabkn agk bercelaru sikit tentatif program dr pihak aku n keluarga...so, agk bercelaru gaklaa aku nk menghayati detik2 manis aku ngn family....so, x byklaa pic dpt amik n pic ngn kengkawan pon x byk coz msg2 dh ngn fmily msg2 kn....yg penting ade pic mase terima scroll...itu plg penting...hihi...so, bg jelaa pe yg ade....heh...utk tuntunan umum...




2 comments:

blogger said...

nice template and too cool the blog is..

Anonymous said...

alhamd.. congrats!! smoga berjaya d hari yg mendatang. ameen