Sunday, March 14, 2010

die kate???

assalamualaikum w.b.t...

post ini ditujukan kpd mereka2 yg kte aku dh berubah...hehe...

before ni aku g jumpe best fren aku...die kte, aku dh terlebih sengal dr yg sblom ni...then, aku sembang ngn membe plkn aku tu plak...die kte, aku dh reti mnjawab.....then, bru ni aku g jumpe abg aku lak....die kte, aku totally lost.....dh 3 org kte aku cmni...lom g yg btul2 rpt ngn aku....huahua....
aku pon x sure transformasi ape yg aku cube tnjukkan skg nih....yg pasti mmg agk obviouslaa perubahannye....uhuhu....

bru2 ni adik aku plak bising...die kte, kak ju dh berubah....aku pon dh start konpius n pening..apakah??mngapakah??kenapakah??bagaimanakah??siapakah??...x phm tul aku....uhuhu

klaa, berdasarkn kpd bukti2 dr researching yg aku dh wat knape mereka2 ini berkate sebegitu....

aku rase...

pertama : aku dh terlebih byk ckp dr sblom nih....n kbykn yg aku ckp....lebih kpd mnyerlahkan kesengalan n kesewelan aku....silap2 hb aku leh kne cop org gler dh pasni...uhuh...

kedua: aku dh pndai berscandal2 nih....sllu scandal tertutp...skg scandal terang2an....huhu....btw...hati ini tetap kering walau sebyk mne pon scandal yg aku ade sama ada disengajakan atau tdk disengajakan....silap2 hb org cop aku ni desperate sgt...uhuhu....

ketiga: aku ni dh terlebih ganas....tgn aku ringan je nk hentam org...pntg ade mnda je kt tgn....sape start sakat aku...mmg kne pukul ngn brg yg kt tgn aku...nsib r wei...haha....kdg2 kaki aku pon ngan spontannye mnjlnkn tugasnye....sian r si mangsa....haha

so far, tu jelaa aku rse perubahan yg mnybbkn diorg kte cmtuh....
n aku pon x pasti either perubahan ni luar biasa bg org yg knl aku or standard biasa bg org biasa yg x knl aku....huhuh....paPEpun....ingin ditegaskan di sini....sejauh mne pon aku berubah...aku tetap aku....hehe...terimalaa aku seadanya wahai teman....huhu....yg baik di jadikan tauladan yg buruk dijadikan sempadan.....

buat scandal2 aku yg aku "sayangi"....hehe..(helmi...yush....bong....syafiq(bkl)...kowi(lom g)....)....sorry if i got wrong.....n klu terjatuh....bgunlaa sndr ye...ahaha....

sebarang kenyataan di sini adelah berunsur gurauan semata2...tiada kaitan antara hati dan perasaan ye...kwn...hehe

peace no war....

nk tyg mkn pow dr abg aku yg sgt kesian...hehe..enjoy da pic...

p/s: to abg....sorry terbwk kwn lbh dr yg sptutnye....x psl2 lngkup org tuh....huahua....sorry, bro...uhu...n tq so much...hehe

wassalam...

muke org kne pow thn geram je....apelaa nasib dpt adik cmni....huhu..haha



kwn2 yg same2 mngepow...ngeh3...


yummy2...









0 comments: