Wednesday, March 31, 2010

Hepi besday, besday gurl....

assalamualaikum w.b.t....

syukur ke hadrat Illahi utk segala nikmat yg x terhingga mmnberiku peluang utk mneruskan hidup di muka bumi ini dgn nikmat yg melimpah ruah...kasih syg dr keluarga, teman-teman dan semua yg mngenali diri ini....walaupun diri ini sering leka dan lalai dgn sume nikmat tersebut....Thank You Allah....Luv U....

besday kali ini aku smbut dgn perasaan bercmpur baur...gembira dan sedih.....gembira kerana dpt mnyambutnye bersam2 teman2 yg hnyaku knali x smpai 3 bln....dan seorg trainer yg aku anggap sbg penggnti ayah yg penyayang...yg sntiasa susah sng bersama kami....juga x lupe pd my beloved twin...miss halimah aka lim....luv u so much....for everythings dat we had share together.....n also for a valuable present dat given by u....very touching....thank u, sis....hope we can always celebrate our besday together after dis...huhu...n sedih coz sume ini akan berakhir....suka,duka bersama teman2 A1....scandal2 aku yg penyabar melayan kerenahku selama ni....i'm really speechless....dont know how to describe my feelings....

aku start touching mse kne "cerai" ngn laki olok2 aku...pas die bg hadiah....poyo tol moment tuh...maybe sbb pasni aku dh xde laki nk men gaduh2 n buli pasni....to my duda,thanx for da whole moment dat we share together...hehe...pasni aku nk cr laki baru lak...ko jgn gile talak lak...wakaka....pastu tgk membe2 sorg2 g...pasni dh xtau ble jumpe....hope dpt jumpe g mase kenduri kawen ank raz nnt ye....uhuhu...

ermm....pe lg nk tulis ye...byk mnda sbnrnye nk diluahkan kt sini sejak dr celebration day kt teluk gorek g....tp, dh lame sgt mse berlalu nt aku wat satu post khas utk memory kt sanelaa ye....so, sblm mngundur dr....nk say thanx kt sume yg wish besday....i'm really appreciate dat...n utk tygn umum saksikanlaa pic2 mlm celebrate besday kami ye...enjoy da pic....

hadiah besday dr "dudaku"...utk aku ngn twin...hehe

haha...sblom kne cerai...ooppss...:p

letih dgr dak2 ni nyanyi lagu besday 5 versi (BM,BI,CHINA,INDIA,ARAB)


laki no 2...x kne cerai g...kuikui...

besday gurls kne basuh pinggan...uhuh







yummy2....



0 comments: